بینش جاودان

مختصر نوشته هایی از ذهنیات یه پسر خیلی معمولی :)

بینش جاودان

مختصر نوشته هایی از ذهنیات یه پسر خیلی معمولی :)

روز دوم - ۳ تیر

ilya | دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۱۰ ق.ظ

سلاااام صبح بخیرررر جیگراااا

ساعت ۷:۰۶ صبح هست و من تازه اومدم اداره نشستم... یه مسیرو صبح پیاده اومدم و ۵۶ کالری سوزوند با ۱۴۶۳ قدم.

اینترنت هم قطع هستش.. باید بببنیم اگه اینترنت به همین صورت باشه ازمون انلاین بچه ها امروز پَررررر! :))))

خب برنامه ها چیه ؟

۱. اندروید اون قسمت اخر باقی مونده از اپ یادداشت رو تکمیل کنم و جلسه دیتابیس رو هم ببینم و کدشو بزنم امشب

۲. مطالعه ۶ تا درس متمم از درسهای زندگی شاد و عزت نفس

۳. توی اینستا با دوستان ارتباط برقرار کنیم و یک استوری بزاریم

۴. حفظ ده لغت

۵. پیاده روی حدود نیم ساعت 

۶. ورزش با اپ

۷.تفریجات


19:00 =>

تازه نشستم پای سیستم....


فرداش  : خیلی روز بدی داشتم از لحاظ عملکرد...

اخر شبم وقتی خونه تنها بودم وقتم به صحبت تلفنی با فرزانه و مهدی مهدلو گذشت...

اصلا راضی نبودم از خودم

نه تنها فعالیتی در جهت هدفهام نکردم (بگذریم از چند خط کد که برای parcelable کردن کلاس note  نوشتم و تکمیل متد edit برای اپ دفترچه یادداشت و یادگیری دو سه تا لغت) کار مثبتی نکردم...

دو درس هم از گارگاه زندگی شاد #متمم خونده بودم. ورزش انجام نشد هیچ کدوم. پیاده روی بخاطر هوای گرم ظهر انجام نشد(هر چند مقدار کالری سوزونده شده بخاطر فعالیت زیاد در آزمون انلاین در حد یه پیاده روی نیم ساعته مناسب بود و قابل جایگزینی هستند) ولی ورزش مخصوص اپ کاهش وزن انجام نشد.

باید بگم اینو که بمونه

عصر هم ساعت از 4 گذشته بود که تازه رفتم سمت خواب...

یادم نیست درگیر چی بودم ولی پای لپ تاپ بودم.

شب هم ساعت 1:39 تقریبا خوابیدم...


نمره : 3 از 10

رضایت: 2.75 از 10

وضعیت پیشرفت نسبت به روز قبل : نزولی



  • ilya

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی