بینش جاودان

مختصر نوشته هایی از ذهنیات یه پسر خیلی معمولی :)

بینش جاودان

مختصر نوشته هایی از ذهنیات یه پسر خیلی معمولی :)

سلام وبلاگ نویسی

ilya | جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱ ب.ظ

سلامی دوباره به دنیای وبلاگ ها..
جایی که وبلاگ ها هر کدوم شخصیتی برای خودشون دارن...
جایی که روح زندگی در اونم دمیده..

بعد از مدت ها دلم خواست باز دست به کیبورد شم و بعضی وقتها بیام تو یه جایی بنویسم..
الانم که خوب بیکارم بزار شروع کنم یخرده از خودم نوشتن

میدونی چیه؟

اصلا به نظرم نوشتن کار خوبیه :)
چون یه میای لاگ میگیری از تفکراتت ، ذهنیاتت و شاید همین چیزهایی که الان برات خیلی چیز دم دستی به حساب میاد برات بعدا خیلی مفید باشه :))
راست میگم ، یه باری یه روش ذهنی خیلی کوچیک باعث شد چند ماهی زندگیم تغییر کنه.
یه روش باعث شد برنامه ریزی ذهنیم تغییر کنه و مثبت تر بشم. خیلی مثبت تر.

فکر نمیکنم کسی جزو رهگذران بیان بخونن این وبلاگو :))))
عیبی نداره. من که نویسنده ی خوبی نیستم و در اصل دارم برای خودم می نویسم.
ولی اگه کسی لطف کنه و نظری بزاره هم منو خوشحال میکنه.
همه آدمها نیاز به توجه دارن ، مگه نه ؟ :))

  • ilya

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی